Чи обов’язково ставити тег Google Merchant (Key event setup)?

Де знайти key event setup налаштування у Google merchant?

Багато хто думає, що достатньо GA4 і Google Ads.

Але Google Merchant працює трохи інакше

Це виглядає доволі дивно, але у Google все не так просто.
У GA4 дані спочатку потрапляють в аналітику, далі вони моделюються та розподіляються між каналами відповідно до атрибуції. Через це виникає затримка у передачі даних.

Для GA4 це нормально — переглядати інформацію за довгий період (наприклад, 90 днів) і навіть «докидати» дані про продажі заднім числом.

А от для Google Merchant підхід інший. Тут важливіше отримати максимально актуальні дані у короткому вікні (до 40 днів) без гри з атрибуцією. Для нього не має значення, з якого каналу прийшов клієнт — важливо лише, скільки реально було продано.

Без окремого тегу дані потрапляють у Merchant із затримкою. Алгоритми навчаються повільніше, і ви можете втратити тренд

Коли потрібно ставити тег?

  • Ваші продажі залежать від трендів
  • Хочете бачити продажі з безкоштовних показів Google

Коли можна без відстеження Google merchant?

  • Немає критичної залежності від швидкості даних
  • Ви не робите ставку на free listings

А також, у вас вже підключені GA4 + Merchant

Залежність між оптимізацію тієї ж PMAX кампанії в Google ads –  є.
Але побачать її, здебільшого ті, в кого замовлення сотнями 🙂
Так як в загалом, це в додаток до enhanced conversions (розширених конверсій). Типу, так на 4% там наче краще вплив, оптимізація.

4% від 1000 замовлень – це відчутно, але від 100 або 10 замовлень.
Сподіваюсь ви зрозуміли до чого я… Корисна штукенція, але чи всім потрібна?

Як встановлювати

Взагалі, там 2 способи. Але я вважаю що інструкція по дебільному написана.
https://support.google.com/merchants/answer/14166401

То ж я обрав спосіб максимальне безпечний (install manualy) – встановив окремо гугл тег, через гугл тег менеджер. Окремо вказавши події котрі передавати:

view_item, add_to_cart, begin_checkout, purchase

Чого не обрав Use the google tag found on your website

Бо я не знайшов відповіді на свої питання:

Чи дублює воно події? Ось ,якщо з’єднаю тег мерчанту з рештою під одним гугл тегом, і наприклад залітає купівля, в мене ж зразу у той гугл тег летить: purchase для динамічного ремаркетингу, для ga4, для g_ads
у кожному вказано destination.

А Merchant який purchase буде рахувати? Чи він зклеїть у  transaction id?
і дебаггінг не зробиш, воно ж летить в одне місце без distination, а кінцевий результат – Вуаля! продажі з органіки. 

Висновок: Google tag від Merchant – потрібен не всім, але корисний

Якщо тренди критичні або важлива безкоштовна видача — ставте тег Merchant. В інших випадках базового з’єднання GA4 + Merchant = вистачить

Будь ласка, оцініть статтю

0 / 5 Результат голосування 5 Проголосувало 1

Your page rank:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *