Автоматичні правила у Google Ads

Як і більшість статтей на цьому сайті, почну з головного:

Навіщо мені ті автоматичні правила?!

✔️  Визволити час на стратегію, а не на щоденні лазання по кабінету що б змінити бюджет на 20%

✔️ Не злити грошенят більше ніж запланований бюджет, через те що у гугла є своя фишечка витрат х2 в день.

✔️ Проконтролювати підрядників або ж джунів у проєкті, що б не забивали на аккаунт, а все ж таки оптимізували.

 

Як ви зрозуміли, це досить цікава фіча

А тепер час надати найпрактичніші з правил:

Google іноді може витратити до подвійного розміру вашого денного бюджету в окремі дні. Так система намагається “вирівняти” покази протягом місяця, але це може вибити вас із плану витрат.

Дія перша:

Щоб зберегти повний контроль над кампаніями, створіть правило, яке автоматично зупинятиме кампанію, якщо вона перевищує встановлений ліміт.

Дія друга:

Відновіть кампанії, які витратили бюджет учора
Це друге правило працює разом із попереднім. Якщо вчора кампанія перевищила свій денний бюджет і була автоматично призупинена, це правило наступного дня знову її вмикає.
Так кампанії не залишаться вимкненими випадково, і вам не доведеться вмикати їх вручну щоранку.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *